ПІЗНАВАЛЬНА ЕКСКУРСІЯ ДО «ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ» |
Написав Administrator |
Четвер, 23 березня 2023, 12:02 |
У Міжнародний день людини з синдромом Дауна, студенти ІІІ та ІV курсів ОПП «Лікувальна справа» Новоселицького медичного фахового коледжу разом з викладачками Мироняк Лілією Василівною та Устиянською Оксаною Миколаївною відвідали Буковинський центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Особлива дитина», який знаходиться у Чернівцях. Буковинський центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Особлива дитина» – реабілітаційна установа, цільовим призначенням якої є здійснення комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на створення умов для всебічного розвитку дітей з інвалідністю віком до 18 років та дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику. Знайомство з роботою центру та фахівцями провели Микалюк Михайло Михайлович, який очолює та координує роботу інтерактивного відділу та Рижак Наталя Романівна, яка очолює та координує роботу відділу ерготерапії. Студентів ознайомили з видами реабілітації в різних відділах центру (інтерактиву, ерготерапії, фізичної терапії, медичної реабілітації). Цікаво було послухати про методи роботи окремих кабінетів: - Кабінет АВА-терапії (Applied Behavior Analysis), яким завідує Закрутна Тетяна Георгіївна. Вона розповіла студентам про те, що застосовує в роботі сучасний підхід за методом АВА-терапії. Спеціалізується на корекції поведінкових порушень у дітей з розладом аутичного спектру. Це метод модифікації поведінки, ефективно використовується для зменшення небажаної поведінки, навчання та узагальнення адаптивних і мовленнєвих навичок у дітей з аутизмом та іншими затримками у розвитку. АВА-терапія на даний час є єдиним методом реабілітації для дітей з аутизмом, чия ефективність науково доведена. Ця терапія не може змінити дитину, але вона може змінити її поведінку, допомогти досягнути функціональної та соціально-сприйнятої поведінки. - Про цікавий метод Нумікон-терапії, що спрямований на здобуття математичних навиків у дітей з затримкою психомовного розвитку розповіла студентам Цихонь Ганна Василівна. - Хащева Жанна Георгіївна застосовує у роботі свої власні методи та сучасні провідні педагогічні методи Марії Монтессорі, Глена Домана, Андроша Петьо та ін., що спрямовані на здобуття основних академічних навиків у дітей із затримкою психомовного розвитку. - У кабінетах ерготерапії діти набувають навичок, що необхідні для незалежного здійснення процесів самодогляду та організації діяльності в домашньому середовищі, набувають навиків для творчого розвитку, покращення дрібної моторики, навиків письма, малювання, аплікування, ліплення. В роботі широко застосовуються методи арт-терапії. Використовуються фізичні вправи для покращення навиків грубої моторики, що впливають на незалежність дитини при здійснені щоденної активності. - Студенти також ознайомились з методами нейроортопедичної корекції, які проводяться з використанням костюмів «АТЛАНТ» та «АДЕЛІ». Здобувачам освіти нашого коледжу дуже сподобалась така пізнавальна екскурсія і вони щиро дякують колективу центру «Особлива дитина» за те, що знайшли час поділитися своїми знаннями та показали наочно методи їхньої роботи. |